Blogrolling

3 December 2005

blogrollingwe interrupt this program to blahblahblah… mazliet iepazīstin?šu ar mūsu websaita jaunumiem… tb, ne jaunumiem, bet uzbūvi, jo tie, kas lasa tikai rss fīdu, varbūt nemaz nezin, ka interneta lapas labaj? pusē var atrast bumbiera blogrollus… j? – šito jauno buzzv?rdiņu ierakstiet savos melnajos blociņos… blogrolls t? pati sen? linku kolekcija vien ir – atšķirība t?da, ka jauno linku pievienošanas procedūra ir krietni atvieglota, brīžiem pat autom?tiska.. un vēl dažas š?da tipa modern?s fiškas…

pagaid?m man ir tikai divi blog rolli, lai arī iespējams drīz par?dīsies trešais… bet nu bo… zem lasiet paši ir sav?kti linki uz jēdzīg?kajiem saitiem, no kuriem es pamat? arī iesūcu visu info… zem blog roll savuk?rt es lieku linkus uz ziņ?m/bildēm/video/utt, par ko man ir slinkums veidot atsevišķu ierakstu… pamat? tur atrodamas vis?das muļķības… un atšķirīb? no lasiet paši sadaļas, blog roll? uzr?dīsies tikai jaun?kie 20 linki…

t?… es p?r?k neaizraujos ar katra bloga ieraksta tagošanu 100 daž?dos veidos, ta?u p?ris jaunas kategorijas laikam drīzum? tiks izveidotas… arī pages sadaļa beidzot atdzīvosies – tur tiks b?ztas lielas bilžu gr?matas, kas galvenok?rt paredzētas switcheriem un t?… visp?r būs j?pielauž mahars, lai n?k palīg?… vismaz ar blogrollu… nu vai tad, lai kafiju uztaisa…

??? – gandrīz aizmirsu… k?ds var paskaidrot, ko nozīmē š?ds teksts, un ko es varu darīt lietas lab?… vai arī man j?gaida, kamēr wordpress.com izlabos kļūdas sav? gal?:

Can’t upload file for bumbieris because The data was not a complete XML-RPC response.: XML-RPC Response Parsing Failed.

dēļ šit?s figņas es nevaru bildes uploadēt kop? ar tekstu – man speci?li j?ielogojas caur weba interfeisu, un tur j?pievieno tas bildītes… sux…

PAPILDINĀTS: un vēl es tiko izlēmu, ka j?būt konsekvent?kam, hehe – turpm?k katra bloga ieraksta bildīte/ikona būs salinkota ar attiecīg? ieraksta individu?lo weblapu, nevis ar kaut k?du mistisku ?rējo linku…

10 Responses to “Blogrolling”

  1. DeeWee Says:

    Par bildēm!
    Tu zini k? izskat?s tavas bildes uz browsera(iaaaa), kas neatbalsta alpha transparency un png failiem ? Shaadi : http://tech-r.net/lhkforum/temp/alpha_bg.png
    Jaa, es zinu, man maajaas Safari arii visu raada ljoti smuki🙂
    Jaanjem nosta tas transparency un jaafillo vien ar balto kraasu, lai apdaliitie redz visu smuki😉

  2. vera obmana Says:

    paldies… tiesa, es vēl padom?šu, apsvēršu šo jaut?jumu… bet patreiz man noskaņojums t?ds, ka bo uz to… 1k?rt, lab?k visp?r neskatīties caur webu, bet rss izmantot… un 2k?rt, šitas ceļš ir zin?ms – microsoft cenš?s saglab?t savietojamību ar dosu utt… es laikam t? nedarīšu, bet padom?šu…

  3. N.R. Says:

    saita ownerim – klau, par tam bildem, tev ir kautkads wordpress plugins vai tu vinjas manuaali taisi un liec? padalies pieredze🙂

  4. Normunds Says:

    N.R – To sauc par alpha transparency. Es pameklēju un palasīju un nek? nesapratu🙂

  5. vera obmana Says:

    j?, liekas jau vienreiz apspried?m šito …
    es īsti nesaprotu, kas tieši taj?s bildēs t? interesē jūs … tas caurspīdīgums ta?u pag?juš? gadsimta hīts … parastais jpg to transparency neatbalsta – vēl viens iemesls izmantot png … un k? jau minēju, photoshopi un koreļi man diezgan sveši – es savas bildītes taisu iekš pages.app … un tad eksportēju k? html, un tad tad tur starp css un html failiem, meklēju savus png …

    un izdom?ju, ka man pofigs, ka k?ds ar vecu/tupu browseri neredz t?s bildes, k? n?kas …

  6. DeeWee Says:

    Hello …. gribu jaunu zinju devu … 😉

    vecu/tupu browseri = IE [kurshturpeedeejais]

  7. Normunds Says:

    Tagad taisi augš? tutori?li – k? no pages dabon lauk? png bildi? Es tipa sataisu dokumentu, bildei uztaisu ēnojumu, exportēju html un pie failiem man ir jpg, kas ne tuvu nav png.

  8. N.R. Says:

    png vajag saglabaat kaa png, tur nebija jautajums. ez zinu kas ir alpha png un browseru suports🙂

    es par pashu tumbnailju generaaciju, tu vinjam iebaro failu un vinsh pats nokropo un iebaazh rakstaa vai tur ir vairaak manuaala darba?

  9. Normunds Says:

    N.R – es sapratu – ir t?ds pages.app, kas ļauj ļooooti smuki sak?rtot tekstu ap bildēm, bildes ap tekstu u.c jaukas izvirtība. iegūto rezult?tu exportē uz html un postē web?. Bildītes png form?t? ir j?sataisa pirms izvirtību radīšanas.

    btw nau te nek?du autom?tisko tumbnaiļu – tos jams noteikti pats sataisa ar rociņ?m, pēc tam pages.app spēlējas ar ivietojumu un lielumu.

  10. N.R. Says:

    vaah tas ir par sarezhgiitu ja postee katru dienu kautko🙂


Leave a Reply

