End of DAT

29 November 2005

datlogo.pngšodien visi aizdedzam svecītes, lai sērotu par vēl vienu aizg?jēju no tehnoloģijas lauciņa … k? ziņo engadget.com, sony esot paziņojuši, ka decembrī tiks izp?rdotas pēdēj?s dat maģu partijas, un tad – ?uš…

ak, k? man agr?k gribēj?s t?du portatīvu kvalitatīvas skaņas ierakstīt?ju… es gribēju rakstīt, k? skan rīgas tilti – dzelzceļa, vanšu, maskavas, utt… ko tik es negribēju rakstīt… varbūt labi vien ir, ka nebija man tas maģis, jo tad eventu?li k?dam būtu bijis tas viss j?klaus?s…
sonydat.png
t? izskat?s pēdējais mohik?nis, saukts par sony tcd-d100… ok, mani vienk?rši sajūsmina weblapas jap?ņu valod?…

8 Responses to “End of DAT”

  1. Normunds Says:

    Paklau, a bildītēm t?s smuk?s maliņas ar apaļajiem stūrīšiem tu pats liec, vai WP viltīgi m?k saformatēt?

  2. DeeWee Says:

    OFFT: Njaaa … man Normunda jautaajums arii ieshaavaas praata lasot tavu blogu.
    P.S. Skatos darbaa uz Eezeliisha …. izskataas , ka eezeliitis neatbalsta alpha transparency … liidz ar to bildiiteem ir peleeks fons.

  3. vera obmana Says:

    pats … wp online versija uz safari pat neljauj norm?li uploadēt/editēt tas bildes … bet es ar mars edit rakstu/uploadēju tekstus/bildes …

  4. Normunds Says:

    Nu ja pats… cmyki! būs man arī j?iem?c?s t? darīt🙂

  5. vera obmana Says:

    taa kaa es švaks grafiķis, es to daru iekš pages.app … un tad eksportēju k? html … un tad tajos izeksportētajos failos ir arī vajadzīg?s bildes ar vis?m ēn?m … un tad png crusher, lai samazin?tu kb …

  6. nuunkotad Says:

    ja tevi sajūsmina weblapas jap?ņu valod? tad tev varbūt ir laiks s?kt dom?t par translate.google.com jamais tīri ciešami to murgu iztulko


Leave a Reply

