A Disturbingly Sexy Clock For Dashboard

29 November 2005

sexyflipclock.pnghehe, ja es pievērstu uzmanību katram dashborda pulksteņa vidžetam, man laikam katru dienu pa jaunai ziņai sanāktu… bet es jūs neapgrūtinu ar šādām muļķībām… taču flip clock – a disturbingly sexy clock for dashboard izpelnijās šo godu pateicoties savam seksīgajam nosaukumam… un seksīgajai widget machine mājas lapai, kur es to atradu… nu ļoti gaumīgi – tieši saistībā ar dashboardu un mac os ui un tā…

te būs tiešais links uz sazipotu flip clock vidžeta instalāciju… bet nesteidziet instalēt… lai cik seksīgi autori arī nebūtu, viņi tomēr aizmirsa iekļaut rīgu savā pilsētu sarakstā… nieki vien:
flipclockriga.png
ar labo pogu spiežam uz atzipotā flip clock vidžeta, un izvēlamies show package contents… uzmetam failu flip_clock.js uz text edit programmas, nū, vai arī spiežam labo pogu un izvēlamies open with, un tad izvēlamies text edit… tekstā sameklējam riyadh un nomainam uz riga (un es nezinu – nomaina uz vai nomaina pret)… save, close… tālāk, ja tā padomā, noteikti ir jēdzīgāki ceļi ejami, bet man sanāca rīkoties sekojoši (un tā kā ir redzams, cik jau ir pulkstenis, es īpaši nepūlēšos atrast vieglāko ceļu)… tātad, dubultklikojam uz flip_clock.html faila… tas atvērsies ar safari, iekš safari spiežam apple – alt – u jeb no file menu/view izvēlamies view source, papriecājamies par sorosu, apple – a jeb select all, apple – c jeb copy, attaisam jaunu tukšu text edit dokumentu (teksteditā apple – n) un iepeistojam, tb, apple – v jeb paste

kāds vēl saprot, par ko es runāju? vai arī varbūt – krīt uz nerviem, ka es kā ar bērnudārzu sarunājos? nu paciešamies – iespējams ir ļautiņi, kuriem neiet tik viegli vēl…

ok, turpinam – atkal nomainam riyadh uz riga, un noseivojam desktopā kā flip_clock.html… tas html ir jāizvēlas no drop-down menu save dialogā… tālāk nomainām veco flip_clock.html ar jauno, un instalējam vidžetu ar dubultkilku vai kā nekā… dievsviņzin kapēc vidžeta preferencēs vēl joprojām parādās tā riyadh (kur vispār tāda atrodas), bet viss būs ok…

un, ja mahars izpalīdzēs vēlreiz, drīz zem 04:07 bildes es palikšu jau izlabotu vidžeta versiju…

PAPILDINĀTS: liels liels paldies paldies maharam maharam……

One Response to “A Disturbingly Sexy Clock For Dashboard”


Leave a Reply

